1. Dlaczego warto inwestować w mobile?
Urządzenia mobilne stają się interesującym kanałem dotarcia do klientów z trzech powodów: 1) Użytkownicy spędzają z nimi coraz więcej czasu. 2) Są to przedmioty bardzo osobiste. 3) Coraz większa część społeczeństwa ma do nich dostęp.
2. Jaki jest cel biznesowy Twojej aplikacji?
Na etapie planowania produktu warto zastanowić się w jaki sposób będzie on generował trwałe zyski dla firmy. Bez zysku trudno mówić o zwrocie z inwestycji.
3. Kto jest Twoją grupą docelową i jak ją wybrać?
Znajomość klienta jest jednym z podstawowych kryteriów tworzenia udanych aplikacji. Podczas definiowania grupy docelowej warto skorzystać ze źródeł informacji.
4. Aplikacja vs strona mobilna. Co wybrać?
Aplikacje mobile są coraz bardziej popularne wśród użytkowników. Ich rozwój jest szybszy od tego który osiągają strony mobilne i strony webowe.
5. W które platformy mobilne warto inwestować?
Wybór konkretnej platformy mobilnej powinien zależeć od kraju, na który kierujemy naszą aplikację (tylko rynek polski czy także w grę wchodzą i inne państwa).
6. Komunikacja ze światem. Czym jest API i Backend?
API to kontrakt pomiędzy dwoma komunikującymi się urządzeniami. W naszym przypadku to zazwyczaj komunikacja pomiędzy aplikacją a serwerem przechowującym dane.
7. W jakiej technologii stworzyć aplikację mobilną?
Istnieje wiele techonologii, które są służą do tworzenia aplikacji mobilnych. Wybór odpowiedniej to balansowanie między kosztem wytworzenia, a jakością aplikacji.
8. W jakiej technologii stworzyć stronę na urządzenia mobilne?
Tworząc stronę, która ma dobrze wyglądać na urządzeniach mobilnych, mamy dwa podstawowe podejścia, czyli zarówno stronę mobilną, jak i stronę responsywną.
9. Analiza konkurencji. Dlaczego warto sprawdzić podobne aplikacje?
Analiza konkurencji. Dlaczego warto sprawdzić podobne aplikacje?
10. Marketing aplikacji. W co warto inwestować czas i pieniądze?
Już na etapie tworzenia aplikacji trzeba myśleć o: 1) Najlepszym przygotowaniu do publikacji 2) Strategii Marketingowej 3) Utrzymaniu i zaangażowaniu pracowników
11. Jak oszczędzić tworząc dobry brief?
6 głównych zalet dobrego briefu, dzięki którym zaoszczędzisz zarówno swój czas, jak i pieniądze oraz 12 zasad, które pomogą Ci w tym, aby stworzyć dobry brief
12. Ile kosztuje aplikacja mobilna?
Przekrój cenowy stworzenia aplikacji jest bardzo duży od kilkunastu tysięcy nawet do kilku milionów złotych. Cena aplikacji zależy od wielu czynników.
13. Scrum i Agile. Jak tworzyć aplikację kawałek po kawałku?
Scrum to proces, który pozwala na tworzenie aplikacji kawałek po kawałku. Proces powtarzany jest do momentu aż produkt będzie gotowy do udostępniania go.
14. Jak usprawniać aplikację korzystając z Analityki?
Co warto wiedzieć o korzystaniu aplikacji przez użytkowników m.in. sesja, liczba ekranów, ekrany, urządzenia oraz najpopularniejsze narzędzia do analityki.